środa, 26 kwietnia 2017

Hej :3

Nazywam się Margaret. Możecie mówić mi Margie. Postanowiłam założyć własnego bloga o ulubionych bohaterach z dzieciństwa. Oglądałam Pokemony od najmłodszych lat, ale to wszystko zaczęło się od czwartej serii tego anime, więc to tutaj postanowiłam umieścić akcję. Jak dobrze wiemy; świat nie jest tak idealny, cukierkowy oraz bezpieczny jak w Pokemonach, więc możecie spodziewać się życiowych sytuacji, brutalnej prawdy czy szarej rzeczywistości. Moje opowiadanie będzie (lub nie?) standardowe, czyli o trenerce, która wybiera się w podróż. Prolog powinien pojawić się wkrótce.
 


11 komentarzy:

  1. Cudownie! Kolejny blog o pokach :D Dodam cię do polecanych gdy tylko dodasz prolog. Ogólnie ciesze się, że będzie Sinnoh.
    W ankiecie też zagłosowałam ;)
    Turtwig forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turtwig jest słodki ^.^
      Dziękuję za wsparcie. Sinnoh to mój ulubiony region.

      Usuń
  2. Podoba mi się ta zapowiedź ^_^ A tytuł bloga kojarzy mi się z uwielbianym przeze mnie sezonem anime, a mianowicie "Gwiazdy ligi Sinnoh" w polskim tłumaczeniu xD. Będę tutaj wpadał czytać coraz to kolejne posty i postaram się w miarę możliwości pomóc ci w pisaniu wyrażając swoją subiektywno/obiektywną opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze i mi sie z tym sezonem kojarzy? xd

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię :D

      Usuń
    3. Dlatego tak nazwałam mojego bloga. Uwielbiam ten sezon. Dziękuję za miłe słowa :3.

      Usuń
  3. *Bardzo Cię przepraszam za reklamę, ale może akurat Cię zaciekawi?*

    Witaj! Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w wiosennym konkursie na www.rzeka-opowiesci.blogspot.com Napisz opowiadanie i wygraj dwie z siedmiu, różnych książek. Dodatkowo można zgarnąć niespodziankę i reklamę bloga. Wejdź na Rzekę Opowieści, aby dowiedzieć się szczegółów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Nowy rozdział u mnie ;)
    http://pokemon-h-s.blogspot.com/2017/04/rozdzia-3-panie-i-panowie-przed.html
    I sorki, że tutaj jednak nie masz tu zakładki SPAM(bardzo polecam ją stworzyć. Przydaje się)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra obiecałam pod moim ostatnim rozdziałem i komentarzem, że jak tylko pojawi się strona z Bohaterami dam znać więc daje.
    Sory za SPAM ale nie masz odpowiedniej zakładki.

    OdpowiedzUsuń